Op 25 mei 2013 is ze gedoopt door Fita Schippers op de Winner werf in Enkhuizen in het bijzijn van veel familie, vrienden en bekenden.
dinsdag 28 mei 2013
De Windsong in het water.
En daar is ze dan, vol trots presenteren wij onze WINDSONG.
Op 25 mei 2013 is ze gedoopt door Fita Schippers op de Winner werf in Enkhuizen in het bijzijn van veel familie, vrienden en bekenden.

Op 25 mei 2013 is ze gedoopt door Fita Schippers op de Winner werf in Enkhuizen in het bijzijn van veel familie, vrienden en bekenden.
zondag 24 februari 2013
zondag 3 februari 2013
zondag 20 januari 2013
SY WINDSONG: Op 31-08-2012 is de bouw gestart van de nieuweWIND...
SY WINDSONG: Op 31-08-2012 is de bouw gestart van de nieuweWIND...: Op 31-08-2012 is de bouw gestart van de nieuwe W INDSONG een Winner 12.20. De eerste fase is het lamineren van de boeg. ...
Abonneren op:
Posts (Atom)









