dinsdag 28 mei 2013

De Windsong in het water.

En daar is ze dan, vol trots presenteren wij onze WINDSONG.
Op 25 mei 2013 is ze gedoopt door Fita Schippers op de Winner werf in Enkhuizen in het bijzijn van veel familie, vrienden en bekenden.


p







zondag 19 mei 2013

De boot is nu bijna klaar. Op zaterdag 25 mei zal ze worden gedoopt;
HET FEEST KAN BEGINNEN!







zondag 24 februari 2013

bouw interieur schiet op







Het interieur is nu bijna af,volgeden stap is de montage van de apparatuur.

zondag 3 februari 2013

02-02-2013

Aan het interieur zijn de mensen van de werf druk bezig, en ook aan het teakdek wordt hard gewerkt.


Maar er moet nog wel wat aan gebeuren.

zondag 20 januari 2013


Eind 2012 is het casco uit de mal gekomen, we kunnen bijna niet wachten tot de boot af is.

SY WINDSONG: Op 31-08-2012 is de bouw gestart van de nieuweWIND...

SY WINDSONG: Op 31-08-2012 is de bouw gestart van de nieuweWIND...: Op 31-08-2012 is de bouw gestart van de nieuwe W INDSONG  een Winner 12.20. De eerste fase is het lamineren van de boeg. ...