zondag 3 februari 2013

02-02-2013

Aan het interieur zijn de mensen van de werf druk bezig, en ook aan het teakdek wordt hard gewerkt.


Maar er moet nog wel wat aan gebeuren.

zondag 20 januari 2013


Eind 2012 is het casco uit de mal gekomen, we kunnen bijna niet wachten tot de boot af is.

SY WINDSONG: Op 31-08-2012 is de bouw gestart van de nieuweWIND...

SY WINDSONG: Op 31-08-2012 is de bouw gestart van de nieuweWIND...: Op 31-08-2012 is de bouw gestart van de nieuwe W INDSONG  een Winner 12.20. De eerste fase is het lamineren van de boeg. ...