02-02-2013
Aan het interieur zijn de mensen van de werf druk bezig, en ook aan het teakdek wordt hard gewerkt.
Maar er moet nog wel wat aan gebeuren.
zondag 3 februari 2013
zondag 20 januari 2013
SY WINDSONG: Op 31-08-2012 is de bouw gestart van de nieuweWIND...
SY WINDSONG: Op 31-08-2012 is de bouw gestart van de nieuweWIND...: Op 31-08-2012 is de bouw gestart van de nieuwe W INDSONG een Winner 12.20. De eerste fase is het lamineren van de boeg. ...
Abonneren op:
Posts (Atom)